0
 

Veelgestelde vragen

 
Ik krijg de video niet afgespeeld, wat nu?

Neemt u dan even contact met ons op. De reden hiervoor kan meerdere oorzaken hebben. Ons telnr. is 030-2657206.

Kan ik met meer collega’s tegelijkertijd het webinar bekijken?

U kunt samen naar hetzelfde scherm kijken, maar als uw collega op een ander moment op een andere plek de webinar wil afspelen, kan hij/zij een eigen account aanmaken en het webinar aankopen.

Ik zou graag de webinarsheets ontvangen, kan dat?

Ja dat kan. Als u inlogt ziet u de presentatie staan en eventuele overige documentatie m.b.t. het webinar.

Wanneer kan ik de door mij bestelde webinar bekijken?

Zodra u een bevestiging heeft ontvangen. In de bevestiging kunt u de link aanklikken en kijken waar en wanneer u maar wilt. U hoeft alleen maar in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, ben ik wel ingeschreven?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de spambox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij u om contact met ons op te nemen zodat wij uw inschrijving kunnen nakijken.

Waar kan ik het documentatiemateriaal van mijn cursus vinden?

Rechtsboven in de menubalk vindt u Mijn Lexlumen, hier kunt u inloggen met uw account. De inloggegevens van dit account heeft u per e-mail van ons ontvangen ten tijde van uw inschrijving. Zodra u ingelogd bent ziet u een overzicht van de cursus(sen) waarvoor u bent aangemeld. Wanneer u klikt op ‘naar de cursuspagina’ van de cursus waarvan u de documentatie wilt inzien, ziet u vanzelf het tabblad staan met het cursusmateriaal. Wij streven ernaar dat de bestanden een week voor de cursusdatum beschikbaar zijn op Mijn Lexlumen. Zodra de bestanden online staan kunt u het documentatiemateriaal downloaden wanneer u maar wilt.

Ik heb nog geen factuur ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten en kan ik nu wel deelnemen aan de cursus?

Wij streven er naar u de factuur één week voor de cursusdatum te doen toekomen. Wanneer u deze binnen dit tijdsbestek niet ontvangen heeft, vragen wij u contact op te nemen met Lexlumen. Wij kijken dan uw inschrijving en de verzending van de factuur na. Wanneer de inschrijving bij ons bekend is kunt u uiteraard gewoon deelnemen aan de cursus. Mocht dit niet het geval zijn dan is het alleen nog mogelijk deel te nemen aan de cursus als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

Waar kan ik de routebeschrijving vinden?

Als u bent ingeschreven voor een cursus kunt u de routebeschrijving van deze cursus vinden op Mijn Lexlumen.

Wanneer u inlogt op Mijn Lexlumen ziet u de cursus(sen) waarvoor u bent ingeschreven. Hier kunt u bij de betreffende cursus op de plaatsnaam klikken, bijvoorbeeld ‘Utrecht’. Via deze link wordt u doorverwezen naar Google Maps. Hier kunt u door middel van het opgeven van het adres van uw vertrekpunt een uitgebreide routebeschrijving verkrijgen. Ook krijgt u circa één week voor aanvang van de cursus een precieze routebeschrijving per e-mail toegestuurd.

Waar kan ik een adreswijziging doorgeven?

U kunt in het veld hieronder een adreswijziging doorgeven. Kies in de bovenste balk de optie ‘Adreswijziging doorgeven’ en vul de gevraagde gegevens in. Wij verwerken uw adreswijziging dan zo spoedig mogelijk.

Waar kan ik een klacht melden?

Hoewel wij er uiteraard naar streven om altijd de beste kwaliteit te leveren, kan het voorkomen dat u een klacht heeft over een gevolgde cursus. Klachten over de aan u geleverde zaken en/of diensten kunt u melden via een e-mail naar info@lexlumen.nl of schriftelijk aan ons meedelen via Postbus 14166, 3508 SG Utrecht. Na ontvangst van de klacht nemen wij binnen 2 weken contact met u op.

Ik moet mij helaas afmelden voor de cursus, is dit mogelijk?

Lexlumen hanteert een annuleringstermijn van 4 weken. Dit betekent dat u tot 4 weken voor uw cursusdatum kosteloos kunt annuleren. Hierna is dit helaas niet meer mogelijk. Indien uw annulering toch binnen deze 4 weken valt, kunt u wel kosteloos een vervanger sturen. Lexlumen helpt u graag persoonlijk verder, u kunt dan ook het best telefonisch contact met ons opnemen via het telefoonnummer 030 – 265 72 06.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten/kwijt. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Als u rechtsboven op ‘inloggen’ klikt kunt u vervolgens kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’. Vul hier uw e-mailadres in en wij sturen u een e-mail met instructies. Blijft u problemen ondervinden met inloggen? Lexlumen helpt u graag persoonlijk verder. U kunt telefonisch contact met ons opnemen via het telefoonnummer 030 – 265 72 06 of mailen naar: info@lexlumen.nl.